Quantcast
Browsing all 12 articles
Browse latest View live

Uitwaaien

Eindelijk was het weekend, er leek geen eind aan de werkweek te komen deze keer. Maar om vijf uur was het zover, ik mocht gaan. Het was heerlijk afgekoeld buiten, er stond een frisse wind. Het was...

Dagje Safaripark Beekse Bergen

Gisteren zijn we een dagje naar Safaripark Beekse Bergen geweest. Vorig jaar waren we daar samen geweest dankzij mijn kerstpakket en we wilden allebei graag nog een keer gaan omdat we het zo’n mooi...

Uit: Het Nederlands Openluchtmuseum

Zoals jullie al in mijn weekoverzicht konden lezen ben ik zaterdag met mijn moeder naar het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem geweest. We waren al zo lang van plan om een keer samen iets te gaan...

View Article

Nieuwe categorie: Toerist in eigen land

Af en toe schreef ik al eens over uitjes die ik gemaakt heb, bijvoorbeeld over het Openlucht Museum of over verschillende sauna’s die ik heb bezocht. En al een tijdje heb ik het in mijn hoofd om dit...

Toerist in eigen land: Nationaal Park de Weerribben

De Weerribben is een groot natuurgebied in Overijssel. Vroeger woonde ik er niet ver vandaan, en we waren er dan ook regelmatig te vinden, met de boot, de auto of de benenwagen. Met de auto kun je...

Toerist in eigen land: Africa By Light

Voor de eerste keer organiseert Safaripark Beekse Bergen deze winter Africa By Light, een glow in the dark evenement wat je na sluitingstijd kunt bezoeken. Vandaag was de officiële opening en ik mocht...

Toerist in eigen land: het slechtste hotel ooit

Afgelopen weekend sliepen we een nacht in Hotel 2000 in Valkenburg. Ik ben eigenlijk absoluut niet iemand die graag een bedrijf afbrand op het internet, ik deel liever positieve ervaringen dan...

Restaurant | Petit-Restaurant De Rozenboom in Amsterdam

Altijd als we een dagje naar Amsterdam gaan dan lunchen we bij de Rozenboom, een klein restaurantje wat we eigenlijk per toeval ontdekt hebben. Een aantal jaar geleden waren we een dagje uit in...

Onze mini-vakantie in foto’s

Met de bon uit mijn kerstpakket kon ik onder andere kiezen voor een ‘weekendjeweg-card’. Toen we zagen dat we hiermee ook een huisje konden boeken besloten we spontaan een midweekje te boeken. Begin...

Slapen tussen de sagen

Vorige week zijn we er een paar dagen tussenuit geweest, een paar dagen naar Twente. We hadden een leuke Bed & Breakfast gevonden waar we geslapen hebben, B & B Sagenland in Harbrinkhoek....

Fotoblog | Dagje Zaanse Schans

Afgelopen week was Lief jarig, en in plaats van elkaar een cadeautje te geven gaan we al jaren samen een dagje weg op of rond onze verjaardagen. De Zaanse Schans was een plek die we allebei alleen nog...

Het monument op de Waalsdorpervlakte

Hoewel ik de Dodenherdenking op de Dam ook prachtig vind, vond ik als kind al die op de Waalsdorpervlakte nog mooier. Die rust, de mooie omgeving midden in de natuur, en natuurlijk die grote...